BEKAK 2022-23

2022-2023 ikasturteko "Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia" zabalik dago.

+ Informazio gehigarria

Beka egiteko laguntza behar izanez gero, hitzordua eskatu ikastolara deituta 943285110

Ikasturte hasierako agurra

Kaixo Intxaurrondo Ikastolako ikasle, guraso eta langile guztiak:

ONGI ETORRI 22-23 IKASTURTERA!

Udako oporrak oso ondo pasa ondoren, berriz ere hemen gara ikasturte berri bati hasiera emateko eta, gure agurrik beroena guztioi zuzentzen badizuegu ere, bereziki agurtu nahi zaituztegu lehen aldiz gure ikastolara etorriko zaretenak.

Azken bi urteeran, COVIDak sortutako pandemiak, eragin handia izan zuen guztiongan baita gure eskolako funtzionamenduan ere. Baina, aurten, poz handiz esan nahi dizuegu, neurri, arau eta muga guztiak baztertu eta gure ohiko funtzionamendurako itzuli garela. Horri buruz, eskerrak eman nahi dizkizuegu bitarte horretan izan duzuen jarrera ulerkor eta pazientziagatik.

Ikasturte hau, erronka berriz beterik datorkigu baina, atsedena hartu ondoren, gure motxilak indar eta ilusioz beterik ekarri ditugu ikastolara eta, dagoeneko, martxan jarri gara. Ibilbide luzea dugu aurretik eta ibilbide hori guztion arteko elkar-laguntzarekin egitea espero dugu.

Datorren ostegunean, irailaren 8an, ordutegi osoz hasiko ditugu klaseak.

Gogora irailaren 9a, ostirala, jai eguna izango dela.

Beraz, datorren ostegun arte, ongi izan.

ZUZENDARITZA TALDEA

Sartu ahal izateko intxaurrondoikastola.net kontua behar da